”The mind asks the questions, the heart has the answers"

Hej, god morron, god middag? Gårdagen var inge vidare. Jag somnade i sängen och vaknade i soffan fick inte igång min mobil i natt heller. Jag vill hoppa av skolan fast det tänker jag inte, jag måste bara ta tag i den, försöka vara positiv och stänga av huvudet. Tankarna. Jag vet att jag kan!
-
och så ska/skulle vi ju flytta vi ska vara ute den 30/9 och får inte flytta in i den andra lägenheten försen den 3/10. Hur fan har dom tänkt där? att vi ska ställa ut möblerna på gatan och bo där i 3 dagar eller? Jag har redan ringt och fråga om dom säger inte så mycket. Så ska ringa igen idag. Vi ska inte behöva flytta in den 3dje bara för dom som bor där inte får tillgång till sin försen den 1:a. Vafan det ska väl vara rättvist?
-
legitimation vare oxå ja.. Måste fixa det innan jag kan börja ta körlektioner osv... Känner mig stressad mycket att göra mycket att ta reda på. Svårt att lösa allting själv. Får ju inte direkt hjälp med saker och ting..
-
Aja nu ska jag sluta ta upp mina problem. Det löser sig det gör det alltid.


Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0