”Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending”

Min största fobi är sprutor!!
jag förstår inte vad är med dom men så fort jag ser en spelar ingen roll om de är på film eller i verkligheten så blir jag alldeles svettig och mår illa, får ilningar i hela kroppen.
endå så har jag tagit hål i naveln själv (2 gånger!) 1 gång hos en riktigt.
Hål i näsan. Öronen själv. 1 hål i nedre läppen själv. 1 i övre läppen hos en riktig.
Jag har ju fasen t.o.m tatuerat mig!

När jag tog hål hos en riktigt, i naveln och läppen då svimmade jag.
när jag tatuerade mig var ju 10s ifrån att svimma men la mig ner och blev tatuerad i stället och då gick det  hur bra som helst!
Jag har tagit massvis med sprutor. Dom man får i skolan och sånna som man får ta när man ska utomlands. När jag ska ta en stick i fingret kan jag få ligga och vila i 20 min efteråt för jag håller på att tuppa av!

Det är inte det att det gör ont? för det gör det inte!
varken att pierca eller att tatuera sig. Visst det känns men det gör inte ont.
Jag vet inte varför jag blir så knas. Det måste ju sitta i huvudet?
Hur ska man få bort det när man endå försöker utsättas för det?
det försvinner ju inte endå ju? är inte så att "man ska övervinna sin rädsla" så försvinner det?
inte på mig iallafall. Lika varje gång..
jag vet ju inte ens om jag vill ha barn för jag är så jävla rädd för dom där sprutorna.. usch så hemskt:/
har ni någon "fobi" ? eller nå tips på vad man kan göra för att få bort en fobi så säg till mig !





....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0