HÅRFÖRLÄNGNING




tänkte köpa hem hårförlängning till mig och min kusin och då kan jag ju passa på att kolla om det är någon annan som oxå vill ha !
förut hade jag 100st slingor i mitt hår, (o,5g) men nu ska jag köpa 50st, (1g) vilket gör att det blir lika mycket hår endå men bara mindre slingor. SKÖNT.
Ett paket är på 50 slingor och Till en hel förlängning behövs 50-75slingor beroende på tjocklek och frisyr.

det är 100% Äkta mänskligt REMY hår, vilket betyder att håret är rättvänd dvs att toppanra är nedåt
58 cm från keratin till topp dvs suuper långt
indiskt hår


Håret är handgjort virgin tempelhår. Detta betyder att när den indiska kvinnan gifter sig så klipper hon av sitt hår och skänker det till templet där bröllopet sker. Då säljer templet håret vidare för att på så sett få in lite pengar.

Virgin står för att håret är obehandlat innan det kommer till att bli löshår.

Du kan färga och platta precis som om det vore ditt egna hår

Billigare löshår är svårt att få tag på!

400:- hör av er om ni är sugen ! :) finns i olika färger såklart.
(jag kan sätta i det på er om ni vill !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0