- Helgen

Planer för helgen då?
Fredag: förmodligen skola. känner att ja börjar få feber igen men ska försöka ta mig dit. sen kl 2 kommer den snubbe och kollar på vår lägenhet . :) Sen åker jag mot Edsbyn och är förmodligen med Emelie på källarn och sover troligen kvar hos mamma .
Lördag: Älsk kommer med bussen runt 1-2 så åker vi till Pappa och firar min lilla syster Lovisa som fyllde 11 i tisdag. stora tjejen<3

sen åker vi med Peter och Mamma mot rengsjö och hämtar våran soffa!

( och ne Hanna och Elin den är inte BLÅ! sen va svart/grå ;)
sen ska släpps vi av hemma och så blir det tacos till middag och förmodligen LAN (?)
aja så ser vår/min helg ut iallfall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0