- Dinner

Hej igen !:) varit i skolan idag. Fick se när Linda klippte sin "karl" som hon säger och sedan fick vi föna vågor. JAG SUGER på det, men man lär väl bli bättre av lite övning.
Kom hem till Bollnäs runt halv 6, skjussa mamma och mormor mig till ica, typ 30m bort men aja xD
sen hem igen. Fick kattsand, chokladpudding sopsäckar och lite annat av dom snällt!:)
fick även en sån här av mormor, haha ! tack mormor ;) lär komma till anvädning så småningom! :D

ställe även mig och gjorde middag till mig och älskling fick bli hemmagjord pizza första gången jag nånsin gjort det :D as gott. Sitter proppmätt i soffan och chillar nu. Redan om 1h är det idol! mys.
Ha en fortsätt trevlig kväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0