- 17/9

Hej! Somnade runt 3 inatt och klev upp halv 9-9 :) Duschade så  kom Loisan och hämtade oss så körde jag till Voxna. Gick bra. Fikade massa gott oså klippte jag Lovisa (topparna SIDECUT och kippte upp det) var så jävla nervös när jag skulle klippa av hennes långaaaa hår :(
men de blev bra lägger in bilderna sen när hon skickar till mig!:) klippte även Loisan blev bra det å. Så skjussa Pappa oss till Byn vid 4. Då åkte vi vidare med peter amanda och alex till rengsjö och hämtade vår soffa åså:) har precis ätit tacos och ligger i soffan ska
knäppa på ett avsnitt prison break,
gå ut med hunden och
............................... bada iaf ! ha en fin lördags kväll!  kram


saknar dig även fast du är nära hela tiden ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0