Veckan kommer se ut såhär..

Eftersom t.o.m min pojkvän undrar när jag ska uppdatera så berättar jag väl hur veckan kommer se ut och därmed inte heller någon större uppdatering.

Idag hade jag min lilla syster som färgmodell på skolan. Det blev bra! 
Kom hem halv 5.


Imorgon (tisdag): Har vi Matte Nationella på Morgonen.  Sen idrott orientering..
Stannar och myser med min älskling.

Onsdag: Åker till skolan 1h för att lyssna på skolsköterskan sen tillbaks till Älskling. Vi ska förmodligen på pirates of carribean och käka gött. Sover där på onsdag också. (för att han åker bort hela helgen!:( kommer sakna dig hjärtat.)

Torsdag: Matte? Tror jag vet inte är ju klar med allt så kanske börjar lite senare. Hoppas så jag kan säga hejdå till min älskling! Sen på eftermiddagen på Engelskan har vi betygsnack sen ska vi  gå på teater. Sen hem och ta det lugnt.

Helgen.
Fredag: vara Barnvakt åt Amanda och Alex till klockan 23 från typ 20?
Sen drar jag ut med Elina på byn!

Lördag: Åka med Elina på bollnäs marknaden? Annars drar jag dit med någon annan!
Sen på kvällen vet jag inte hittar jag inte på nå så åker jag upp till Pappa och myser/sover där.

Söndag: Vila?


så nu vet ni hur veckan ser ut! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0