Today

Idag så åkte Marcus med mig till skolan. Jag klippte lika längder och ökade längder. Tyckte det blev lite kort i luggen annars jättebra! Vi käkade lunch på min skola sen tog vi tåget till bollnäs. Där han stannade och jag åkte vidare hemåt. Har tvättat och varit på ica och handlat. Just nu ligger jag i sängen. Ska strax knäppa på BB och sova.
I morgon står Nationella Engelska - reading and listning på schemat. Ska bli skojj, fett taggad!
Dock inte till eftermiddagen då vi ska springa 3km konditionstest och därefter orientera...
Aja hörs någon gång i veckan.
Hade inga förebilder och efterbilderna är väl inte heller sådär SKITbra.
Men söt ändå min älskling! och det ser jättebra ut i verkligheten tycker jag och det tyckte han med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0