Tidigare & det som kommer

Min vecka har sett ut såhär.
I måndags så åkte lillsyrran med mig till skolan och jag färgade hennes hår. Sen på eftermiddan hade vi bokprat och fick sluta. Låg typ bara hem sen?

Tisdag hade vi sista matte nationella och jag klarade dem båda. På eftermiddan idrott-orientering. Sen på vägen hem stannade jag hos älsk. Tror inte vi gjorde något speciellt båda var as trött!

Onsdan drog han till doktorn och jag låg kvar. Var "ledig" tror inte vi gjorde nå speciellt då heller. Mös med chips dricka dipp morötter och godis och kikade på fritt vilt 1 & 2.

Torsdag drog till skolan i onödan. Fick vänta till kl ETT! då det blev teater. Sen slutade vi. Jag och hanna åkte buss till söderhamn och sen buss därifrån till edsbyn blev typ 3h:o As lång tid. Men det gick!
Åkte direkt upp till Mamma och var där. Spelade kort och sov.

På fredan så åkte jag med mamma mormor och roger till hudik för att ha annat att tänka på. Var trevligt. Kom hem vid 1. Duschade och åkte med mamma till bollnäs där jag träffade Marcus  ungefär 2h? Sen tog jag bussen tillbaks till Edsbyn och var med Elina och Jessica. Alex och Henke kom också. Gjorde inte nå speciellt :p Däcka i soffan? sen kom krille och hämta mig och Elina så åkte vi till Marie i typ 1h? Innan mamma kom och hämta oss. Elina åkte hem till mig och jag till mamma.

Och nu siiter jag här. Hos mamma alltå. Vet inte vad som händer idag. Skulle vilja på Marknaden och crusingen, men känner också för att hyra film och mysa med götta! Skulle kanske vara med Elina. Sånt som märks :)



Veckan som kommer då?
jadu. På måndag ska vi ha frisörteknik och kolla på film. Sen åker jag nog hem och tar det lugnt!
På tisdag så har vi betygsnack och idrott. (sen lov tills den 7/8 juni! :D
åker förhoppningsvis och myser med min Marcus efter det typ hela veckan!? har han sagt iaf men man vet ju aldrig ;) Vi ska kanske till hans stuga och var där om det blir fint väder det håller jag verkligen tummarna för!!!!!!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0