Schuppiduuue

God Morron, inte för jag tror det är någon som är vaken och läser min blogg men iallafall. Jag är uppe!
Sovit as dåligt, fast det gör jag nästan jämnt när jag vant mig vid att ha någon bredvid.
Finns inget mer underbart än att få ligga tätt intill den man tycker om, saknar dig älskling! 
-
Drar iväg mot bussen om sisådär en kvart, kommer somna både där och på tåget det vet jag.
Det är -4 ute och jag som hade för en gångs skull lagt fram mer "finare" kläder, höhö.
Men men.. Idag har vi matte tror jag? och sen jobba med projekten. WAKA WAKA, ååh jag orkar inte.
Men när den här dagen är slut får jag iallafall spendera hela kvällen natten och helgen med världens bästa ååh vad jag längtar!!! Nu känns det som jag drar upp samma inlägg som igår menmen ;)
Tänkte slänga in lite bilder sen hårvården i onsdag ikväll. Håll utkik=)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0