onödig info ;)

1. Har du ett par rosa string? – Ja
2. Vem var den senaste du pussade? – min marcus <3
3. Har du en sjukdom? – nej.
4. Trivs du med det? – 
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – ingen aning!
6. Gillar du nån nu? – gillar , älskar , tycker om, allt ! :)
7. Vad gjorde du inatt? – sov som en stock 
8. Och i förrgår natt? – jag sov nog då också, och sura lite på marcus i sömnen som vanligt :)
9. Vad gör du innan du ska sova? – borstar tänder, duschar, kissar, klär av mig. kollar facebook, säger god natt till Marcus och knäpper på en film!
10. Kan du prata med din mamma om allt? – Ja, om jag vill det så.
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – ja, de syns väl endå så småningom?
12. Har du varit gravid? – nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – ne, haha!
14. Choklad eller glass? – Glass.
15. Push-up eller T-shirtbh? - beror på
16. String eller hipsters? – hipsters 
17. klackskor eller sneakers? – sneakers 
18. Kjol/klänning eller jeans? – jeans 

Tio fakta
1. Hemstad/ort – edsbyn
2. Håfärg? – brun/rött.
3. Längd – 171
4. Frisyr – platt, uppsatt .
5. Ögonfärg – blå/grå.
6. Skostorlek – 38 
7. Humör – trött och glad!
9. Civilstatus – förhållande med min älskling!
10. Vänster eller högerhänt – vänster

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? – Ja.
2. Tror du på kärlek? – ja ♥
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Mm.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – inte bokstavligen
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – men alltså, överdrivna frågor.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Njae.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? – nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – ja, i början.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – ne, haahhaa

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? – kärlek 
2. cider eller öl? – cider 
3. Dag eller natt? – mörk dag, för orkar inte va uppe på nätterna men ja tycker inte om ljust heller :P
4. One night stand eller förhållande? – beror på men just nu förhållande iallafall
5. Tv eller internet? – internet .
6. Pepsi eller cola? – coca cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? – Beror på. Men jag är nog hellre hemma och har det mys!
8. Färgfoto eller svartvita? – Färg, oftast
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face 
10. Bilddagboken eller myspace? – inget av det 

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – nej brukar inte "smita ut" höhö.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja men inte så att jag går och tänker på det.
4. Har du hoppat bungy jump? – nej 
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – ingen allvarlig
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Ja xD
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Ne, fy, inte riktigt illa.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – nja, tills viss del
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – jadå

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? – ne just nu vill jag bara vara ensam!
2. Är du glad? – ja
3. Är du fundersam? – Mjorå, tänker lite för mycket ibland :)
4. Är du uttråkad? – Nu? ja annars skulle jag knappast göra det här ;)
5. Är du tysk? – nej? xD
7. Är du italienare? – neh
8. Är du fransk? – nej inte det heller!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – nej och aldrig vart heller, tack gode gud för det :P
10. Gillar du någon just nu? – jag älskar =)

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? – 19.52
2. Namn? – carolina fahlström
3. Vart bor du? – i Edsbyn ensam i en Etta
4. Hur många barn vill du ha? – 2 - 3
5. Vill du gifta dig? – nej!!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? – skär , mycket godare då! :)
7. Har du ätit sushi? – Nej
8. Favoritglass? – Vet inte ;o typ olika kulor i en bägare de är gott=)
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – har inga flingor x)
10. Humör? – glad, och trött fortfarande?

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – haha nej
2. Har du en hund? – ja en <3
3. Sover du helst själv eller med någon? - med marcus! kan knappt sova utan honom . <3
4. Tror du på spöken? – andar, typ jao!

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? – nerå lagomt som de är!
2. Skulle du vilja väga mer? – nej!
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? – nja, klarar mig bra endå ;)

Kan
1. Kan du röra på öronen? – Japp 
2. Kan du slicka dig på näsan? – nej 
3. Kan du kolla i kors med ögonen? – ja 
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – ja 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – ja när jag sover
6. Kan du va på en fest utan att dricka? – ja om jag vill
7. Kan dina vänner lita på dig? –  vissa
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – jag har det, men skulle ALDRIG göra om det fy fitta vad ont.
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – ja 

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – long time ago
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – Mamma säger det :)
3. Har du syskon? – ja, 5
4. Har du ljugit på någon fråga ? – nope ! 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – jalu massa gånger.
6. Har du varit full den här månaden? – igår och i morse
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – neerå :)
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? – njae 
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja det har jag
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – nej

Vem
1. Vem älskar du? - familj, vänner, djuren, och marcus! <3
2. Vem kan berätta allt för dig? – dom som jag kan berätta allt för. 
3. Vem vill du bli full med? – massa !

somrig bild på min sweetie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0