Lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? Att det är någonting vi inte skulle klara oss utan i världen.
När kramade du någon sist? Alldels nyss!
Saknar du någon speciell person? Nja, ibland!
Har du svårt för att bli kär? Är det i rätt person så nej
Är du singel? Nej det är jag verkligen inte! tillsammans med världens bästa!=)
När fick du senast en komplimang? idag marcus sa "jävlar va tjock du är" haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nä eller tror inte de
Hånglat med nån riktigt ful: Som ja tycker är ful nu? JA då? NÄ
Hånglat med fler än 50 pers: Nej 
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? JA
Gjort något du verkligen ångrar? Ja men de skiter man väl i!
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? japp!
Gjort nåt olagligt? säkert
Fått din mamma att gråta? ja rätt åt hon
Slagit ner någon? halvt
Skämts över dina föräldrar? Ne
Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut
Tar du droger? never ever in my life
Dricker du? Ja ibland
Vilka kläder sover du i?Hemma sover ja i tröja och trosor, annars bh och trosor, oftast
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger och är falsk
Varit kär? Är!<3
Är du ensam nu? NE marcus står bredvid och är DRYG!
Vill du gifta dig? NO!
Vill du ha barn? Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? marcus och jag
Såg dig gråta? marcus
Fick dig att gråta? säkert ovanstående
Du delade en dricka med? marcus nyss eller han fick en klunk o jag resten!;)
Du gick på bio med? marcus hahaha
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? skit i de då marcus :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ne
Kramat någon? ja!
Pussat någon? ja!
Köpt någonting? Ja, sallad dricka tuggumi och cheese balls
Sjungit? ne
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ne
Telefon på rummet? ja 
Egen dator? ja
Könssjukdom? no
Bra kompisar? Ja

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0