Jag stör mig på ganska mycket.

Det väldigt mycket jag stör mig på. Vissa saker mera än andra..
tänkte skriva ner några, höhö

- När man planerat en sak och så blir det inte så/av. (ännu värre om det inte talas om)
- Tjejer som paxar killar.
(tex, då dom inte ens haft förhållande med den eller var tillsammans för år och dagar sen.)
- Folk som ställer dumma frågor. det kan jag bli knäpp på. Typ har vi matte idag? JA VI HAR HAFT DET VARJE TORSDAG I ETT ÅR NU..
- När vissa ska få göra ALLT Men gör man samma sak själv blir det ett jävla liv.
- Åhh när man är med en kompis så säger den en hel del om en person (dåliga saker) sen loggar man in på typ FB så står det ba "älskar dig gumman!!!" eller när folk tror dom är bästis med en för att man sagt hej typ..
- Det här vet jag skit många tjejer som gör. När deras ex skaffar en ny tjej skyndar dom sig att bli kompis med henne eller tvärtom. Tjejen som blir tillsammans med killen skyndar sig att bli kompis med hans ex. Man ba wtf?! Varför i helvete ska man ha kontakt med killens ex, eller killens nya tjej :S skulle jag aldrig vilja iallafall. Men jag vet 5-6 st av dem ja känner som gör så. :s
- såkallade "vänner" som är direkt på den killen man varit tillsammans med när man precis just slut, Usch.


åå slutar där just nu annars blir jag sur på riktigt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0