Helgen

Igår hade vi egen hårvård i skolan hela dagen. Sanna och Nathalie färgade slingor på mig och la i en bottenfärg för att få bort det röda som inte tog speciellt mycket.
Men jag blev iallafall nöjd. Sen la Sanna i en color fresh på Nathalies hår som är för slitet för att färga. Och tillslit färgade jag och Natta folie slingor på Sanna.
Ganska seg och lång dag menmen. Stannade i Bollnäs och sov med älskling sen. Käkade majskolvar och hyrde film, dock somnade jag i slutet av den och det blev sängen direkt efter det.
-
Sov från halv 22 till halv 8 i morse! Otroligt skönt. Hade bara nationella idag och snälla gode gud ge mig ett G.. Åkte hem med 12 tåget och har typ bara sovit och duschat sen jag kom hem. Ska knäppa på en film nu och fortsätta att sova. Skönt!
och morron är det Helg! Har matte och projekt i morgon, sen stannar jag i Bollnäs och är med älskling i stort sett hela helgen. Fy tusan vad underbart! Vet att vi ska gå på fast five och kanske åka till Gävle på crusingen på lördag. Beror på vädret. Tyr man har super snälla Elina ska vara i min lägenhet hela helgen, bra för mig för då slipper jag åka hem (katten). TACK BÄSTASTE DU! <3
-
Nu ska jag sova, förlåt för dålig uppdatering, ska försöka återgälda det inom en snar framtid puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0