Förrgår, Igår och Idag

I Tisdags så hade vi Engelska Nationella, Reading och Listning. Sen lucnh och Idrott. "sprang" och gick 3km på kort tid. Det var otroligt jobbigt. Jag drog därifrån och sket i orienteringen. Åkte hem med 2 tåget. Duschade så kom Mamma och Dennis och hämtade mig så åkte jag upp till Mamma och hämtade lite grejer och sen vidare till Marie och satt där med dom tills Elina kom med bussen. Då drog vi ut på byn sen hem till mig.


Igår så åkte vi till skolan. Fixade håret, fixade kläder åkte ut till stigslund (?) och så spelade jag och min WAKA WAKA grupp in våran musikvideo ;) Kommer kanske en film nästa vecka. Haha.
Tog 1410 tåget hem igår också fast stannade i Bollnäs och var med Marcus.

Vi duschade, kikade på film med chips och dipp sen slocknade jag vid 9-10 och har sovit så otroligt underbart bredvid mitt fina hjärta. Det tog emot att slita sig ifrån min sötnos och åka till skolan.
Men här sitter jag iallafall har matte och repeterar inför matte nationella nästa vecka. Vet inte om vi slutar vid lunch eller om jag och elin ska jobba med powerpointen. Sånt som märks. Åker iallafall hem och tar det lugnt idag. Är förhoppningsvis med Älskling i helgen så räkna inte med någon speciell update. ;)
Sötast i hela världen. Jag älskar dig så otroligt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0