2011-05-16

God Morron då. Sovit skit hela natten, konstigt? Nä.
Men iallfall klev upp halv 8 så kom Mamma och hämtade mig 8 och skjutsade mig till voxnadalens där jag lämnade en bok så förhoppningsvis slipper jag betala 350:- ! Sen skjutsade hon hem mig igen och nu har jag precis ätit frukost. Ska sitta här och fördriva tiden fram till kvart i 10 för då måste jag gå till Bussen har bara en svenska lektion idag. Då vi ska skriva klart någon uppsats. Åh vad trött jag blir ge mig sommarlov.
Såhär ser mina sista veckor ut!
Ser lite fram emot dom här sista veckorna för fy tusan vad chill det kommer vara! det är verkligen inte långt kvar nu. och förhoppningsvis går man ut i minst godkänt i alla ämnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0