2011-04-02

Hellu. Sitter i skolan nu, haft frisörteknik, klippte lika längder som jag ska klippa på Älskling på måndag i skolan också, hihi gick hyffsat bra. Har alldeles nyss käkat lunch och ska ha Svenska. Gruvar mig lite eftersom jag inte läst mer än 100 sidor av boken som ska vara klar idag. Får väl se hur det går. Senare blir det bara att vara hemma. Fundera ut vad jag ska göra med håret i morgon. Har faktiskt ingen större aning,
Rött eller Brunt, eller Brunt med slingor?
-
Veckan då?
Har inga planer alls vad jag vet. Förutom att Lillebror fyller 8 på lördag fast då ska jag och Marcus förmodligen till Gävle på crusing. Det är det enda jag har inplanerat så!
Men vi höres senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0