Today.

Kom just hem ifrån faster och farbror. Ska alldeles snart åka tillbaka dit tror jag. Mys.
Imorgon ska jag väl förmodligen till voxna och titta på lovisas avslutning just nu känns det som jag skiter i det för jag har verkligen ingen lust eller ork  till det.
-

På onsdag ska jag på Johans avslutning halv 10 sen Marcus Amandas och Alex klockan halv 11.
Efter det hem till Mamma och fika sen vidare mot bollnäs för att fixa mig hos Amanda.
Sen åker vi vidare mot slödder! ser fram emot det faktiskt.
-

På torsdag ska jag faster och kusinerna och till söderhamn och shoppa lite! 
På kvällen vet jag inte så om det är nån som vill hitta på nått så säg till. Eller i morron!
-
På fredag fyller Elina år så då hoppas jag de händer nått man får vara med på :)
-
Sen lördag och söndag är planlösa! Men jag är säker att det dyker upp nått skojjigt.
-
Ha en bra vecka allihopa! det blir nog inte så mycket mer bloggning för min del.
Men man vet ju aldrig heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0