Till Marcus..

Att aldrig mera få somna i din famn. Att aldrig mera få vakna till din knäppa drömmar eller ditt underbara leende. Att aldrig mera för höra dig säga att du älskar mig at aldrig mera få visa min kärlek för dig. Att aldrig mera få kalla dig min. Det sliter mig itu. Jag vill inte vara utan dig, aldrig någonsin. Alla gör fel alla gör misstag både du och jag. Jag vet att jag sårat dig och du mig likaså. Men trots det så har vi alltid kommit tillbaks till varandra. Det är bara du för mig och det kommer det vara ett bra tag till även om du inte vill ha mig. Jag är kär i dig och har älskat dig mera för varje dag som går. Aldrig har jag varit så lycklig med någon annan ALDRIG. Jag kommer aldrig någonsin glömma dig. Du snurrar i mitt huvud hela tiden. Du är allt finaste bästaste underbaraste du :'( förlåt för allting :'(..
jag menar varenda ord och jag vet att du vet om det. Om du aldrig mera vill ha mig vid min sida så hoppas jag att du får vad du förtjänar och att du kommer må bra och vara lycklig. Jag saknar dig och kommer sakna varenda sekund utan dig. Jag älskar dig mera än någon annan någonsin kommer att göra.


(det är min blogg och jag skriver mina känslor hur mycket jag vill.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0