Shit vilken dålig uppdatering och värre blir det nog..

Hej :) Min midsommar var kanon tills slutet - som vanligt. Så den glömmer vi nu.
I lördags gick jag och älsk på Milano och käkade jag åt Pizza och han lövbit.
Sen på kvällen gick vi till ica och köpte mackor, ägg, juice, pucko, och gjorde varma mackor och mös framför tv:n.
<3
-
Igår så åkte vi hem till mig och började packa, Allt är packat och klart nu. Förutom att jag ska kila ner i tvättstugan strax och tvätta 2 sopsäckar med tvätt så ALLT är rent tills på fredag då vi flyttar!
Sen åkte vi till Pappa och åt hamburgare och fika. Marcus och Lovisa följde med oss tillbaks och sov med oss. Blev jordgubbar med vaniljvisp och popcorn och cola! Jag slockande väldigt tidigt.
-
Idag har jag jobbat. Jobbade in ungefär 20 minuter så jag kan gå 20 minuter tidigare i morgon för då ska vi kolla på lägenheten, vid halv 4. Så antar att jag sover kvar hos Älskling därefter.
-
Onsdag och torsdag är planlösa. så om nån vill gö nått hör av er. :)
Fredag flyttar vi - sjuuukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0