National Dagen

Vad har jag gjort idag?
Sov hos Pappa ju.
Lillasyster hade bäddat hennes säng och lagt ett jätte stort jätte på sängen som det stod
"i love you this much" och ovanför hade hon ett foto på oss när vi var mindre, så söt. <3
Sov jätte dåligt och klev upp vid halv 9, var bara pappa uppe då.
Så jag knäppte på harry potter och dödsrelikerna del 1 och kikade på den medans de andra
vaknade en efter en. (Loisan, Lovisa, Minna & Marcus.)
Vi käkade frukost och degade i soffan. Tills 3 ungefär.
Då tvinga Loisan mig ut och övningsköra, gick hyffast bra hela tiden utom i en korsnning!
Skönt att dom tvingar ut mig för när man väl kommer ut är det roligt!
Var hemma runt 4. Ätit och duschat.
Har riktigt dåligt samvete över att jag inte varit ute någonting i solen idag! Menmen..
-
Ska knäppa på wedding date snart, är inte så pigg älskling som har smittat mig.. 
Tur att vi är lediga i morgon, tänkte även vara ledig på onsdag och hälsa på "Faster" med familj.
Sen försöka gå torsdag och fredag, vi ska ju endå bara vara ute och mysa typ. :)
Hare gött så läänge!
jag och älskade lilla syster för sisådär 10 års sen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0