"jag vill dö - dag"

Usch vilken dag.
Ibland undrar jag om ni ens bryr er.
Ibland undrar jag , om jag vore ni skulle jag verkligen göra såhär mot en människa då ? Skulle inte tro det.

Jag jobbar med någonting som jag tycker är jätte jobbigt "psykiskt" men jag går trots allt dit VARJE dag.

Jag vaknar av oro i kroppen "kommer allt gå ihop" "hur ska jag lösa det, och det och det"
För trots allt det mesta om inte ALLT läggs över på mig.
Det är lätt för er andra att säga "det löser sig" lätt för er och säga som inte ens har hälften av det jag tänker på att tänka.
Jag ska packa ihop allting hemma, damma, dammsuga, tvätta, torka golven rensas och kastast - utöver det andra som jag måste ha i huvudet hela dagarna och komma hem till det är inte det roligaste.
Plus att vara osams med den man tycker om - som inte ens bryr sig om att lösa sakerna.
Är inte roligt.
Att en annan som man tycker om ska välja skiten framför sin familj - igen. Är inte roligt.
Idag är just en sån dag som alla dom här tankarna tar tag i en extra hårt. Idag är en dag som jag inte orkar.
-
Ska lägga mig och sova nu. För i morron är en ny dag. Som förhoppningsvis, blir snäppet bättre.. Om man har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0