Jag lever!

Bara för marcus tjatar så slänger jag in ett snabbt inlägg..

hade tänkt gjort värsta bästa inlägget idag men det får vänta tills jag fått tag på min datakabel - till mobilen så jag kan lägga in bilder från våra underbara dagar!

Onsdag - Var jag och Babe hemma hos honom. Gick och åt på Roma! fast det har jag ju redan lagt upp. (kom jag på.)
Torsdag - Åkte ut till Söderhamns skärgård med Mats och Marcus. Där ute var redan marcus mormor (Barbro) och morbror (henrik). Vi tog båten ut på havet och fiskade sen tillbaks så blev det hemma gjorda pannbiffar potatis sås och lingonsylt! Mums. Tror vi mest mös och kikade på film på kvällen.

Fredag - as fint väder! Klev upp vid 9 Åt frukost, Låg och stekte, tog det lugnt, och tog båten ut och fiskade (utan fisk..) Mats åkte hem den här dan så det blev bara jag marcus barbro och henrik kvar.
Till middag blev det kyckling filé och stekt potatis! Sjukt gott. Sen tittade jag barbro och henrik på någon film på 1:an som  var kanon! trodde inte det gick bra filmer på ettan?  Medans marcus var ute och fiskade någon timme på kväll kvisten. När vi skulle sova gick vi in till oss duscha och mös med VHS! hahaha helt otroligt att det finns ännu!

Lördag - Samma visa! klev upp 9 åt frukost åkte in till söderhamn och handlade mat sen tillbaks. Var så sjukt varmt att det knappt gick att vara ute. Jag och älskling spelade boule och drack sidor på stenarna vi havet! Till middag käkade vi grillat och potatisgratäng, MUMSS! och efter det spelade vi TP jag och Barbro mot Henrik och Marcus vi ledde och hade 3 pluppar och dom ingen. Tills vissa ändrade reglerna! då blev jag sur i hemlighet , hahah.. Efter det gick vi ut och duscha sen in igen för då kom det några grannar. Sen söv vi!


Dagarna såg ganska lika ut upp klockan 9 sola äta fiska äta film duscha sova vid 22-23
Men jag hade det så otroligt skönt! Bara tagit det lugnt och myst med mitt underbara hjärta!
jag älskar dig så otroligt mycket marcus tack för dom här dagarna tillsammans!

Idag fick vi åka buss hem från söderhamn, käkade mac flurry ballerina kladdkaka först.
Marcus hoppade av i Bollnäs och jag åkte vidare mot Edsbyn. Elina Jenna och Jennifer var kvar bär jag kom. Men jenna och jennifer drog så då åker jag och elina med mamma till ica och handlade sen har jag väl mest legat här.
Ska gå och tvätta nu sen åka upp till pappa och sova kvar där! mysigt.

Ni får bilder på tisdag eller onsdag! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0