helgen

I fredags drog jag till skolan, åkte tåg med Elin. När vi kom till skolan mötte jag upp Eve och så gick vi till järnvägsmuseet där alla skulle samlas.
Satt på någon kulle där och kikade på alla studenter i finvädret.
Fick tårta och saft och betygen sen slutade vi.
Jag tog 12 tåget till Bollnäs och gick till Marcus en stund sen buss till edsbyn och hämta alkohol
sen tillbaks med buss igen(!) drygt. Fixade mig där och så tog vi moppen till Amanda.
Hade det jätte trevligt under hela kvällen fram tills slutet, men aja.

(dom senaste bilderna är fannys!) 
I lördags så vakna man bakis som fan spydde lite och drog till max och käka.
Sen gick jag till Amanada och var med henne någon timme var barnvakt och satt på k-lund.
På kvällen drog killarna och fiska och jag satt hos marcus typ..
Mamma kom och hämtade mig i bollnäs för en timme sen ungefär och nu är jag hemma. Skönt.
Nu ska jag bara ligga i sängen. Vara för mig själv och fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0