Helgen

Fredags : Fyllde älsk år så då kom hon hit och Thove. Vi käkade tårtis och prata. När Thove drog vid halv 10 kom Joel gurra och Teddie, Kråik och Krille likaså. Fick sig en tårtbit dom också. Sen skjutsade Joel (gurra & teddie) mig till Bollnäs så sov jag med älski.
Lördag: Var med Marcus under dagen käkade currypasta med kycklig, asgott. Åkte upp till Amanda vid 6 så åkte vi med henne och Timmy till Alle och Ida och var där hela kvällen. Spelade geni, kort, kollade på film. Jag somnade väl sittandes i Alles soffa vid 12. Var hemma runt 2 halv 3. Då blev det dusch och sängen!
Vaknade runt 10 idag. Låg jag och Marcus och pratade och myste i sängen ända tills jag tog bussen hem vid 1540.
SÅ nu är jag hemma. Ska bara duscha och lägga mig.
:)
tårtisen jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0