Guld Värd

Även om jag inte är den roligaste eller den lättaste att umgås med,
Så har du funnits där mer än mina andra vänner någonsin gjort trots att jag inte alls känt dig länge.
Att veta att du ställer upp så gott du kan när jag behöver dig.
Jag kan ringa dig när jag behöver någon att prata med. Det känns som att du bryr dig mer än "jag finns".
Ville bara säga att med dig mår jag bra, du är en sån som får mig på andra tankar.
Du får mig att känna att du bryr dig, på riktigt. Jag är dålig på att tala om för vissa hur bra dom är.
Men jag älskar dig Amanda och tack för att du ställer upp, för att du står ut med mig, och vill göra saker med mig! det betyder väldigt mycket mera än du tror. Och jag hoppas du vet att jag alltid kommer finnas här för dig. Alla tider på dygnet.<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nämen guuud vad glad jag blir gumman! :D Verkligen dsm. Jag hoppas verkligen att vi kommer skapa många bra minnen tsm! :) & Du vet.. Jag ställer ALLTID upp. Jag älskar dig också Carro. <3

2011-06-14 @ 14:22:20
URL: http://kimberlyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0