...

Det är jätte irriternade när folk "gnäller" om att jag är med Marcus hela tiden.
Visst jag kanske är med han ofta. Innan vi åkte till stugan hade vi inte setts på 1 vecka.
När jag gick i skolan sågs vi 3 dagar på en vecka. Visst det kanske är mycket för er.
(eller egentligen vad har ni överhuvudtaget med det att göra?)
NI kan börja fråga själv då om vi kan ses, så lovar jag att det skulle komma före allt annat.
För vänner är viktigast. Ni kan faktiskt inte komma och gnälla när ni inte ens frågat om vi kan umgås. 

-
Jag älskar alla mina vänner otroligt mycket och jag ska bli bättre på att komma ut och hitta på saker.
För ni är bland det viktigaste jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0