!

Jag är heeeeeeeelt galen, galen i dig 
I ditt himmelska leende, i ditt skratt 
Helt galen, galen i dig 
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här 

Hade inga drömmar, ingen önskan inom mig 
Tog dagen lite som den kom 
Hade kanske slängt nyckeln till mig själv 
Ja, det kändes nog lite så 
Hade inga planer, ingen framtid i min blick 
Ingen längtan som lockade 
Var nog inte nere, jag var nog inte alls 
Jag var bara en man på väg 

Nu är jag helt galen, galen i dig 
I ditt himmelska leende, i ditt skratt 
Helt galen, galen i dig 
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här 

Visst fanns det nätter när sömnen inte kom 
jag låg vaken och väntade 
säkert tärde en saknad inom mig 
men det var inget jag tänkte på 
nej det var tidiga morgnar, alltför långa dar 
ändå fick jag ingenting gjort 
var väl nöjd, ja, jag trodde det i alla fall 
tills den dagen du log mot mej 

Nu är jag helt galen, galen i dig 
I ditt himmelska leende, i ditt skratt 
Helt galen, galen i dig 
Ja att vara förälskad, det måste kännas så här 

Hur kan du locka så mycket glädje, ur mig varje dag 
Hur kan du få mig att känna sån lust, till att leva, till att älska 
Till att möta varje ny dag med dig 

Helt galen, galen i dig 
I ditt himmelska leende, i ditt skratt 
Helt galen, galen i dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0