Aj..

Heej!
igår kom älsk till mig, vi mös duscha, kikade på film som jag hyrde (due date, little fockers, pram night) dom tvä sistnämnda var båda två jätte bra! Vi käkade även frukt coctail med glass. Så tog vi min maddrass från min säng och en till madrass och la framför tvn och sov på golvet, hihi mys!
Vaknade runt 10 idag. Slogs gjorde vi oxå :p Så fort jag rör armen eller spänner den gör det sjukt ont. Får hoppas det gått över tills i morgon!
Vi har även varit hos favvo "faster"! + ellen, maja och felicia, ätit potatisgratäng rostbiff, och glass och umgåtts !:) Haft det riktigt trevligt :)
Nu ska jag skynda mig att publicera det här innan internet försvinner igen.
poolen har kommit upp hos mor min!
mums!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0