2011-06-07

Det har inte jag! Eller det gör jag aldrig utan marcus.. Men det ska inte få förstöra min dag! Ska strax ta och göra lite frulle. Duscha gjorde jag ju igår kväll så tror jag skippar det nu på morgonen. Elina och jag ska ju ta 1350 bussen till Bollnäs och gå på UM. Sen antar jag att vi åker hem eller käkar nått. Tror Marcus åker med oss hem mot Edsbyn och så sover han hos mig! Håller tummarna för att vi åker och fiskar ikväll! Mamma, Peter, Dennis, Roger, Alex, Gunilla och Amanda har varit till nå ställe där dom plockat upp en del rengbågar och jag vill ju oxå få fisk någon gång! Typ 2 års sen sist..?  Aja ni får ha en bra dag för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0