-

Känns som min första sommarlovs vecka och sista - på tre veckor (jobb)
Kommer jag att ha fullt upp.

Måndag 13/6 - Tvätta på morgonen sen vet jag inte.

Tisdag - Åka till Pappa och kolla på Lilla systers Avslutningen (på kvällen).

Onsdag - Först kolla på Johan som gårr ut 9:an vid halv 9 på morronen! Sen klockan 11 börjar alex marcus och amandas avslutning, och efter det ska vi hem till Mamma och äta jordgubbstårta och annat gött!
Torsdag - Skulle jag och Jeanette m.familj åka till söderhamn en sväng tror jag? Vi bestämde iallafall det.
På kvällen vet jag inte?

Fredag - fyller ju Elina år! Vet inte vad som händer? Men får hoppas att vi ses och man får säga grattis iaf. <3

Lördag - ?

Söndag - Tvätta och Ladda för jobb.

Hör av er om ni vill hitta på någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0