Veckan

Tjenis.
Onsdags så jobbade jag och tog bussen hem och gick till Miguel där han, fanny och alexandra var!
satt där ett tag och pratade sen när dom ätit och städat klart, drog vi till k-lund där Älsk va.
Miguel och Han badade medans vi kikade på. Runt 8 trampade vi hemåt och gick skilda vägar.
Vet inte riktigt vad jag och marcus gjorde, sov säkert!


Igår så kom mamma och hämtade mig på jobbet så åkte vi till min lägenhet i byn och städade ur den. Sen så åkte vi hem till Mamma så kom Lennart och hämtade mig så åkte jag med honom och hans familj till Bollnäs.
Kunde äntligen sätta upp gardiner! Sen badade jag och älsk och sov.


Idag gav jag älsk frukost på sängen sen har jag tvättat, städat, klippt honom, diskat.
Nu har han dragit och hämtat router så jag oxå kan få ta del av vårat internet! (mobilt nu.)
Ikväll vet jag inte vad som händer! men nu ska jag duscha och gå och handla.Tjing!


sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0