Thoughts

Har mycket i tankarna just nu. Ingenstans att göra av dom.
Jag saknar mina vänner eller vet inte ens om jag kan säga vänner för vi pratar knappt och inte setts på år och dar. Jag saknar förra sommaren och sommaren innan det - Då alla var tillsammans. Alla umgicks med alla och kom överens. 
Jag saknar Elina , Andrea , Lizzie , Thove , Cajsa , Anja , Ida , Kim , Emelie , Niklas , Joel , Gutta , Teddlie , Jessica, eric , linda , tarmen och alla ni andra. Om ni bara visste vad ni betyder allihopa .
Ni var en bra tid i mitt liv och minnena med er kommer jag alltid att bära med mig.

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Jag saknar dig med Carro! hoppas vi kan ses någon dag. <3

2011-07-19 @ 17:44:40
URL: http://llizzielindskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0