@Peters Place

Hos Peter nu. Har för första gången sen jag käkade gamla majskolvar käkat det igen, och det gick i! ;)
nu ligger jag i sängen o tjockar riskakor och cola :D Hemlängtan som fan..
och endå ska vi kanske sova hos Pappa i morgon. Men jag kommer nog inte vilja det..
Vill sov HEMMA i VÅR SÄNG med mitt HJÄRTA .. :( så det får nog bli så.
ska alldeles strax ta en dusch eller om man kanske ska utmana sig själv och hoppa i poolen på gården? hahaha fan va kul det vore o doppa sig första gången. isf lovar jag att bjussa på bilder i morron xD
skriver nog mer sen. för har as tråkigt. synd att jag inte kan lägga in bilder på datan.
har en pontiac och en impala utanför ;) raaaaaaawr.
aja har så gött så länge :D
no one else, just you darling!
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0