Partey

fredde fanny miguel
jag och finaste fanny
fanny o jag och dansen fast han är avklippt pga fb
jag och dansken
amanda
hannes
fanny jag marcus (ASG!!!!)
fanny miguel jag
fanny miguel jag
Först var jag på kalas i Edsbyn för min älskade syster.
Åkte med Mamma till Bollnäs och då fick man direkt hoppa in i duschen med älsk
för 10 minuter senare kom folk.
Det blev ingen tranan men får tacka
Fanny, Marcus, Miguel, Simon, Per, Fredrik, Amanda o, Amanda j, Madde, Jesper, Hannes, Käller, (förlåt om jag glömt nån.) Så himla mycket för "förfesten" var grymt taggad och hade asroligt för en gångs skull!
tråkigt att det blev som det blev, men tack ändå! :D
-
Lördagen så låg jag och mitt hjärta i sängen hela dagen kollade på film, åt mackor, korvstroganoff, chips och ostbågisar. Helt underbar är du älskling. I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0