Kan du kan jag

Dock håller jag det fortf för mig själv eftersom det är min blogg. och ingen behver läsa.
  • Amanda: hurblir det på fredag? :)
    Carro: veeet ej, om vi ska flytta fram de elle nå, vet inte om de är nån som är sugen :P
    (sen sket hon i att svara men hon skrev öppet på fb.)
    och så har jag frågat henne 4-5 gånger på 1 vecka om vi ska ses. Först har hon sagt ja, 2 gånger men sen skitit i det..
    så då skrev jag
    c: du kan ju höra av dig när du tänker bli som vanligt igen
    a: ursäkta??
    bara för att jag inte är med dig varje dag? eller vadå?
    Herregud Carro. Vafan har jag gjort dig? Jag är mig själv ja. och jag förklara för dig VARFÖR jag inte vela vara hos dig:S? MARCUS KALLAR MIG FALSK OCH DET ÄR VÄLDIGT DÅLIG STIL TYCKER JAG!
    a: Jävla fegt!
    vågar inte ens svara
    moget
    moget
    c:
    jag tycker det är tråkigt att du inte ens kan höra av dig längre, vi behöver inte ses överhuvudtaget.. Och det är väl endå inte mitt fel om marcus tycker så? Vi behöver faktiskt inte ses hos mig heller. Sluta få sån damp, för du vet själv att du är en bra vän och jag tycker de är tråkigt att du inte hör av dig längre bara .. Att de bara är jag. Men aja. förlåt att jag säger vad ja tycker!
    a: men varför tar det samtidigt som fanny för? snack om att snacka ihop sig ;s
    c: men du är ju så mogen du å som skriver på FB.. aja trodde man skulle kunna säga till sina vänner menmen :S
    a: det gör du alltid du också carro!;)
    c: knappast om mina vänner iaf,

    a: men om marcus jämt så:)

    c: konstigt att du tar åt dig så himla mkt, tycker ja
    ja inte samma sak direkt, för jag säger till dig nu istället, vad ja tycker, men du är ju tvungen att lägga ut öppet inför alla du å
    a: näe jag skev bara vad jag tycker om mina vänner:)
    c: tror du nån bryr sig
    a: japp det tror jag;)
    c: m justja dina "kåmpisar"
    a: uursäkta?
    c: ketchup
    a: så jävla omogen
    Sen gick jag och Fánny dit.
    Amanda och Fanny skrek på varandra.
    Jag sa verkligen inte mycket, jag försökte vara arg först men kände att tårarna var nära (vet inte varför) så jag satte mig på backen.
    Jag sa inte ett ont ord om Amanda och det har jag aldrig gjort
    Jag sa att jag tyckte det var tråkigt att hon inte hörde av sig längre. iatt jag inte menade nå illa och inte ville bråka.
    Och så sa jag förlåt till Emelie att jag hade kallat henne Pajas förut.
    Så skrek amanda hela tiden så fort hon öppnade munnen åt mig
    Sa att jag och marcus skulle "köra upp nånting"
    bara för marcus hade kallat henne falsk på midsommar så får jag skiten för det?
    Sen att jag var dum i huvudet som skrev ketchup? Men jag skriver hellre det än nå ord som jag ångrar.
    (och förut när jag varit med amanda så vet hon att jag säger ketchup då jag blir arg. så jag menade mer ironiskt till henne eftersom vi har garvat som  fan åt det förut)
    Trots att fanny stod och skrek och sa massa saker till Amanda så var det mig dom var sur på och jag som fick skiten.
    Hon sa att timmy skulle prata med mig för jag hade skrivit "kåmpisar"
    -
    Så skrev jag till timmy när jag kom hem "skulle du snacka med mig över det eller nånting sånt där"
    Så skrev han och frågade vad vi bråkade om.
    SÅ skickade jag konversationen till honom och skrev att jag inte menade nå illa men att dom var tvungen att skrika över ingenting.
    -
    Så skrev hon till mig i morse , att jag ljög som fan och blandade in timmy.
    Men hallå? Det var HON som sa att timmy skulle snacka med mig. Att jag ljög om att dom skrek och att jag var nära till tårar. Fråga bara Fanny själv..
    Sen skrev hon till Marcus att han skulle säga åt sin flickvän att sluta ljuga och att det var inte hon som kallade dom hon älskar dumma saker osv.
    Redan från början snackade hon med Thessie, med Emelie och Hanna, sen i bråket blandade hon in både marcus och timmy? och jag UNDRAR VEM FAN JAG BLANDAT IN?
    jag tar allt det här MER ÄN GÄRNA MED DIG SJÄLV.
    -
    Sen på det smset hon skrev till mig svara jag bara
    "låt mig vara allt jag ber om"
    då skrev hon att jag var en nörd som bara ljög.
    Så HUR många ord har inte hon kallat mig nu? och det enda jag har sagt är ketchup och endå är det värre?
    -
    KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG VAD FAN JAG GJORT FÖR FEL SÅ LOVAR JAG ATT FÖRSKA FÖRSTÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0