Helgen

Fredag, marcus väckte mig 6!! sen hann jag precis somna om så väckte han mig igen halv 8!! inte kunde man somna om då e. Så låg i sängen, städade. och började fixa mig runt 2, trött som ett as.. tog 1540 med Marcus til Edsbyn och käkade på Bolaget, Sen vidare till Stig/parken/stig/preem/byn/stig typ ;) sen parken igen :) hade en jättebra kväll! tycker det var lite folk och träffade typ ingen som jag kände men de skiter man väl i :) kom hem vid 3, och då blev de sööva!
marcus mat
min mat
hos stigs place
tjejer
happy face´s
snygg
gick ner till Parken för det sög hos stig så träffa vi marcus kompisar så kom polisen och tog lite alkohol så då drog halva ganget av marcus kompisar med oss till Stig igen. Då det hade kommit mer folk! kul!
Krille pille päron pung som hade "festen" hos stickan ;)
goa folk
hahahahahaaha !
<3
:)
o här sluta kvällen ungefäär :) haha!
tack för den allihopa!
-
Lördag
vaknade med hjärtat runt 1? Städade och duschade sen gjorde jag kyckling pasta med Curry :)
sen kom dansken o per och nån liten tjej. Dom drack lite sen drog vi ut på cruising, dissade dom typ direkt och satte oss på station och kollade på bilarna. (jag och marcus) Efter ett tag kom alle och bång och hämtade oss så åkte vi runt runt, och dom körde race och massa. Va hemma runt halv 1 :) Då söv vi och sov till 12 idag typ :)
-
Jag ska alldeles strax ta bussen mot Edsbyn ska vara hundvakt i huset åt Peter. Och hälsa på Faster och Farbror :)
sen imorgon kommer Pappa och hämtar mig och Marcus så ska vi åka till Brakka och fiska hela dagen!! kölbullar skulle jag oxå få! den ni :D
hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0