God Morgon 2011-07-25

God Morgon :) ligger i sängen med datorn på magen just nu.
Älskling gick nyss till jobbet och jag gav honom frukost på sängen. ♥
Jag ska nog knäppa på en film och vila en stund till. Sen kanske duscha. Vet inte om det behövs eftersom jag badade igår kväll. Får se. Sen kommer Ida och kanske Fanny ? Få se :) Ser fram emot grillnatta ikväll!
kommer massa goa människar man inte träffat på aslänge så mys!
-
Sen var det en som tog min jacka på festen i lördags så frågade jag varför hon tog den.
då sa hon för att hon inte hittade sin och frågade om jag ville ha tillbaks den
klart som fan jag ska ha tillbaks min jacka!? cp...
-
Aja ha en toppen dag alla ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0