EVERYbody is fake

Trodde verkligen att du var speciell inte som alla andra.
Att du var den där killen jag aldrig skulle behöva oroa mig över. Att du var den jag verkligen kunde ge min tillit till.
Men så dyker det upp fler och fler saker, som jag inte kan förstå att det är du.
kan inte förstå att du kan göra så. jag förstår inte.
Varför? varför har du haft mig kvar isåfall?
Glöm inte att jag också har ett hjärta, ett hjärta som också har en gräns.
För mig är du kärlek för mig var du kärlek. Jag gjorde ett misstag, men jag skulle ALDRIG vara otrogen.
Jag har känt att du är värd allting, allting har jag vela gett dig och jag har verkligen försökt.
för jag trodde du var den där speciella. men du är precis som alla andra.
inte precis kanske. Du är mycket mera underbar än någon jag träffat.
Men du är inte den jag trodde att du var. Trodde att kärleken jag gett att du skulle ta vara på den och uppskatta den och ge tillbaka. Men jag är fan aldrig värd någonting i någons ögon.
-
jag ger upp livet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0