Det e över nu kan inte fatta eller tro det
Jag kommer ihåg det som igår du var så söt men blyg

Så fort jag fick chansen kolla jag in dig i smyg
Det kändes som tiden stanna då när vi satt där

Och som jag aldrig tidigare hade vart kär
Förrän jag träffa dig på Gud jag älska dig

Det e så sjukt jag kände det innan jag ens träffa dig

Men så satt du där vid min sida och jag hann
Så många gånger tänka att det känns för bra för och vara sant

Du kom som en ängel och gav mig en mening all skit
Bara försvann jag glömde krav alla fel i mitt liv

Det kändes så rätt det e svårt och förklara i ord
Men ville bara att vi 2 skulle vara ihop


Tiden gick fort ville aldrig du skulle åka hem
Det fanns ingen tanke på hur mycket vi skulle bråka sen

Nej stunden var vår det var vår och vi såg på varann
Du fick mig att känna den känslan som när man frågade chans

Du väckte någonting inuti mig som länge varit gömt
Hade aldrig känt mig så levande förut
Kan inte fatta att det e över nu

Det e över nu det e över nu det e över nu
Våra sista ord e sagda
Det e över nu det e över nu det e över nu
Våra sista kort e lagda
Det e så svårt att se dig gå
Men det finns inget mer jag kan göra kan nu bara se på
När du vänder ryggen och går ifrån mig
Sitter jag kvar med tårar på kinden och älskar dig

Spelar ingen roll vad jag sa vi var tillsammans
Från första dan brydde mig inte om nån annan

Och du vet varför jag fick reda på saker och blev hård mot dig
Men har nog aldrig berättat hur mycket det såra mig

Men vi redde ut saker och ting och det blev vi
Och jag älskade hur jag hade dig här bredvid

Kände aldrig nåt annat än att det var förevigt
Önskar att vi hade fått mer tid

Så från och med nu ska jag ba' se tillbaks och minnas det
Veckla ut dina vingar nudet behöver du
Kan inte fatta att det e över nu

Trots att drömmen om att alltid ha dig gick i kras

Vill jag tacka dig för allt du gav mig


jag kommer alltid att älska dig världens finaste du.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0