day's in picture

jag igår på balkongen hemma.
same
Åkte med Ethel till Edsbyn köpte Sallad på Statoil - världens godaste sallad.
När man kommer dit möts man av världens finaste vovvsing <3
min slebbis
'
åkte med Mamma peter amanda och alex ner på bilutställningen i parken
man ser nästan pärlisen på bilden. vågade inte ta någon med gick och kikade på den gjorde jag! och såg den på crusingen.. Mamma skulle fråga Tommy om jag fick åka med den i morgon en sväng :D hoppas!!
den vita bilen på bilden  har vi hemma på gårn.. hann inte mer än köra iväg idag så kokade den :p
mupp bilar.
Amanda sprang iväg för att hon skulle köpa nått så kommer hon tillbaks med en ballong med usa flagga ;) tur man uppfostrat henne rätt! :D
sen åkte vi på Pelles och åt glass. Sen till systemet och satt där och kikade på bilarna,
sen ringde jojja över att bilen hade koka så då åkte vi hem och lämnade av Amanda Alex och Peter sen åkte jag och mamma ner igen pratade med Stig, (blir röööjj där i morron wiho!) sen åkte vi till Statoil så jag fick köpa en french hot dog, han frågade - Kokt/grillad  jag sa - KOKT, gissa vad man får jo grillad..
men fick iaf skjuss till Norr och tog bussen till Bollnäs hade sällskap av Emelie och hennes kille hela vägen uppskattas!!:)
så nu är jag hemma och ska söva ut inför i morron!
Jag idag :)
Jeans, Linne, Marcus tröja, och briller!
-
haft en toppen dag med min älskade familj! tack för den.
hoppas på en lika toppen dag i morron! god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0