2011-07-28

igår så vaknade jag med amanda och linnea :) gick ner på stan och handlade medans dom fortfarande sov. Sen drog jag igen. Och när ja kom hem vid 4 typ så hade dom dragit. så hände det massa. cyklade ner till tunneln.
tillslut blev allt hyffsat. och jag fiskade med marcus och jocke! jag fick ingen fisk menmen..
sen fick man sovsällskap<3 dock spydde jag hela natten.. Helt tom i magen nu.
Så ska gå till Statoil och köpa en sallad och åka med Ethel till Edsbyn.
Ska kolla på småstjärnorna och crusingen ikväll :) sen åker jag nog tillbaks till Bollnäs för jag vill sova hemma + att jag vill fixa mig hemma i morgon. Annars hade jag sovit kvar :) ska försöka ta lite bilder ikväll och hoppas min pärla kommer ut på byn ikv åå!!:)
(tagit bilden sj..)
den har tydligen bytt huv så ska försöka få en ny bild om den kommer ut ikväll!
då vet jag en som kommer somna lycklig iaf :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0