2011-07-09

Tjenis. Helt sjukt hur fort den här dagen gått. Jag och Marcus klev upp vid 12. Jag gjorde frukost på sängen åt honom som vanligt. Tanten kom och tittade på rummet hon hör av sig i kväll så vi får väl se hur det blir.

Efter det tog jag en dusch sen packade jag och marcus och tog med oss fiskesakerna och hunden så gick vi till Preem. Där vi fick skjuss av marcus mamma ulrika :) Drog till Tunneln där fanny miguel moa, miguels brorsa och fannys hund var.
Fiskade lite, gick och pratade med Fanny, badade lite smått med hundarna myspys!
Vi gick väl hem runt 5 tror jag. så nu har jag kollat på harry potter del 2 bakom magin och ätit.
Nu väntar vi på att dom ska ringa så ska vi cykla upp till Framnäs så stannar jag där och umgås med Fanny medans Miguel och Marcus cyklar ner och fiskar. Sen får vi se vad som händer.

"spontan" crusing i Bollnäs å ja ;) Sen imorron vid halv 2 kommer lilla syster och stannar tills Onsdag.
Men nu ska jag kika lite bloggar sen drar vi väl. Ha en fin lördag kväll! Puss.
i will never let you go. you´re everything. i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0