11-02-20♥

För mig så är det bara du. du och jag. tillsammans.
Vi bråkar, vi gör slut, vi säger dumma saker.
Men man får inte glömma allt det bra.
Vi går tillbaks till varandra vi gör saker tillsammans vi flyttade ihop av en anledning.
kärlek älskling.
Det finns så mycket att ge, så mycker mer att uppleva.
Låt inte det bara gå förlorat. Låt inte det vara över ännu.

Jag kommer aldrig lämna dig.  Jag skulle kämpa och vara villig att lösa alla de problem som  finns
och göra allt för oss för att det här ska funka, tills den dan jag slutar andas.
För mig så är det bara du. du och jag. tillsammans.
Vi bråkar, vi gör slut, vi säger dumma saker.
Men man får inte glömma allt det bra.
Vi går tillbaks till varandra vi gör saker tillsammans vi flyttade ihop av en anledning.
kärlek hjärtat.
Det finns så mycket att ge, så mycker mer att uppleva.
Låt inte det bara gå förlorat. Låt inte det vara över ännu.
Jag kommer aldrig lämna dig.  
Jag skulle kämpa och vara villig att lösa alla de problem som finns.
Jag skulle göra allt för oss. för att få det att funka. tills den dagen jag slutar andas.

-
Jag har aldrig varit så kär.

Jag älskar dig så obeskriviligt mycket.. mitt finfina hjärta.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0