violent words

(IGÅR) klev upp tjugo över 9 och tog bussen tjugo i blev riktigt stress. i Edsbyn kom Peter och hämtade mig åkte till Mamma och sa hej!:) snodde även med mig ett par julgardiner som ni får se sen.



bubben <3


bästa finaste slebbis <3 nån som verkligen blev glad över att se mig !

Pappa kom och hämtade mig efter en stund så åkte vi och hämta upp, Lovisa Marcus och Loisan. Å Vidare mot farfar.. Hade bestämt mig för att inte åka dit eftersom det är slutet och verkligen inte roligt att  se honom såhär. 62 (?) år gammal. Men jag gjorde det endå. Stannade där 3-4h. Faster var oxå där.

Fick skjuts av pappa till Bollnäs och även sällskap av mina fina syskon :)
Gjorde tunnbröd rulle och efter det fick Marcus (lillebror) fick ansiktsmask och ett bad medans jag klippte Lovisa.

Och sen fick hon ansitksmask och bad oxå! :) Efter det skulle dom kolla på Wrong Turn 4 för dom sa att dom itne kunde bli rädd ;) Marcus började grina efter 3minuter. Så då fick dom kolla på Föräldrafällan medans jag badade och sen kollade vi på Eva och Adam med chips , ostbågar , och sockerdricka ! ;)
somnade gjorde nog jag först. kröp i hop på divanen och slockna.

i morse gick vi upp före 8. Bakade pepparkakor tände ljus. Sen blev det varma mackor och oboy till frulle! asgott. Gick med dom till stan och kollade på Lindex och åhlens sedan föjde jag dem till Bussen.


Haft toppen med dem <3

Köpte även ett par örhängen jag hade förut (men tappat) och så köpte jag rött nagellack som jag tänkte pyssla med sen =) juligt och fint.

Gjorde korvgryta till middag. Spydde nästan vid första tuggan men Marcus tog iallafall lite mer.
Får bli varma mackor med skink&champinjon stuvning + ost sen ! ;D gött.

(osammanhängade inlägg men aja!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0