up and awake

God morron god morron ! Tidigt jag är uppe eller hur ? Det gick faktiskt riktigt bra att sova utan älskling tog en av hans tröjor och sprutade parfym på och gosade ner mig i <3 Men i natt vill jag hemskt gärna ha honom här :') hihi <3
Har varit ut med Ozzie och käkat en bulle. Hatar min hals. eller näsa kanske det är.
Varje morgon har jag 1kg snor i halsen, jag kan inte svälja försen de är borta för det blir liksom som en klump. Det går ibland att snyta ut lite men resten måste jag stå och spotta ut. Alltså ni vet Harkla som en jävla karl.
Det går oftast, men när man samtidigt har ont i halsen OCH hosta då är det fanimej inte kul alltså ..
Jäkla mornar. Skulle kunna sova längre om det inte vore såhär!
aja nu ska ja plattar mitt jädra affro, (sov med blött hår) och dega lite vid datan innan vi åker !
kommer bli askalas denna dag . Puss !

bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0