tjoaalahoppsan!

Drog ju ut med Fanny idag runt 11. Gick runt på stan.
Käkade kyckling/curry baguette på krokanen, sen gick vi till Torsberg och satt där ett tag.
Var hos mig en sväng. Gick på Ica och sen och solade 20 min :) Hem till mig igen och spelade kort jag käller och fanny ! jag kom 2:a, Fanny 1:a, och sen kan ni ju gissa 3:an ;)
Känner mig riktigt hängig. Ont i alla leder, ont i halsen huvudet, fryser, tror jag börjar få feber..
fan oxå :( aja .. I morron har jag körlektion så fruktansvärt nervöös!!! kommer inte kunna köra ja e :(
men men alla är väl nybörjare. Ska gå och sola 15 minuter efter oxå.
Blev faktiskt väldigt brun idag dock bara på magen !;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0