sola solarium

Fanny visade ju mig igår att det låg ett solarium ett hus ifrån där vi bor..
SUCK, hur kan jag ha missat det liksom ?!  Aja.
Drog på Driver i morse kl 08, och körde. Gick bra.
Har bokat 5 styckna till.. Efter de gick jag och sola dock bara 10 minuter denna gång.
Sååå skönt ! är as hungrig men inte sugen på nått. Fick ju 39 graders feber igår kväll och haft det hela natten .. Vaknade i morse och kände mig hyffsad dock hängning i kroppen och jävligt ont i halsen.

Senare idag ska vi väl förhoppningsvis till "svärföräldrarna" låter så konstigt att säga så.
Men till Ulrika och Mats då :) Det är ju Bandy på tv:n Broberg-Kalix.
Kommer bli spännande ! Vi hörs senare .



browniiii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0