snabb fakta

1. vad heter du? Carolina Fahlström
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Carolina Rickardsdotter (skulle enbart behålla Carolina för jag är döpt till det och skulle inte kunna ändra nu. Men om jag fick bestämma innan jag vore född, hade det sett annorlunda ut.)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Lovisa, eller Amanda
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 93:a
6. vart bor du? Bollnäs
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 4 gånger ensam. över 20 med föräldrarna.
9. vart skulle du vilja bo? Utomlands kanske. Fast skulle sakna Mamma o Pappa så vet inte.
10. vilken skolklass? Andra ring. Ska egentligen gå tredje.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Brandman

UTSEENDE
1. hur lång är du? 172
2. hur mycket väger du? 53 kg
3. hårfärg och frisyr? svart med röd sling, ökadelängre och pyttelite helform.
4. ögonfärg? blå/grå
5. mest nöjd med? typ, (rygg, ögonfransar, och rumpan kanske haha.)
6. minst nöjd med? resten
7. skostorlek? 38
8. glasögon? ja, när jag läser och kör bil.
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (10) Läppen och Naveln.

FAVORITER
1. filmer? a little bit of heaven
2. låtar? gott och blandat
3. årstider? Sommaren och vintern vid jul.
4. mat/dryck? Min egna kycklig och currypasta + vatten (och just nu julmust!)
5. djur? hund
6. färg? LILA - Marinblå
7. parfym Kille/Jean Paul Tjej/Christina Aguilera
8. tv-program? kollar inte på tv.
9. ämne i skolan? Alla frisörkurser.
10. sysselsättning? vet inte. Färga hår, klippa och ta det lugnt kanske.

1. vad använder du just nu för jacka? en skitful skitgammal
2. vad använder du just nu för skor? Olika
3. favoritfärg på kläder? marinblått och svart
4. favoritmaterial på kläder? öö kan inte sånt xD
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mysiga cardigans stickade tröjor å perfekta jeans
6. favoritaffärer? inte  shoppat till mig själv på 6-7 månader.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0:-
9. vad har du för byxstorlek? jag vet inte :S alltifrån 170, 32,34,  sen kan jag inte sånt där med 27/23 och massa utan provar mig fram
10. vad har du för tröjstorlek? xs, s, 34, (M) om ja vill ha stora tröjor.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? 59 kvadrat är  vår lägenhet på. Tar sovrummet då som kanske är, 17?
2. vilken färg på tapeterna? grön
3. vilka färger går rummet i i övrigt? lila svart grönt
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen!!<3
5. vad vill du ändra där inne? en STOR spegel med frisörstol till och sminkbord, sängram ..
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? nej
c) dator? ibland
d) stereo? nej
e) telefon? ibland
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? sophuset
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Marcus
10. favoritpryl i rummet? bara sängen<3

BLANDAT
1. vad heter din morfar? han är död- bengt-ove
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? lypsyl, leg, bankomatkort
b) skolväska just nu? inget
c) handväska eller liknande just nu? inget
3. vad är du beroende av? duschen, mobil, data
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? vanliga?
6. vad tror du på? att det finns någon för alla
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen tror ja? jag är döpt?
8. vad köpte du senast? två drickor till mina små syskon
9. har du nåt husdjur? Ja, två katter Solo och Smulan. Sen en hund Slebba <3
10. vad bor du i? Bollnäs, Lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: svart
smycken: guldhjärta på guldkedja
solglasögon: Har inga för tillfället
underkläder: spets
nagellack: rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0