presents

Orkar inte ta kort på allting idag :) men jag fick.

Pappa, Loisan, Marcus Lovisa & Johan - 500 :- på s.pettersson (smyckesaffär)
Karl-erik & Margareta (loisans mor och far) - 200 :- på s.pettersson
eftersom min "typ" helsingering försvann hos loisan så ska jag köpa en ny.

Jeanette och Daniel med familj fick jag ett stort fat med våningar som man kan ha fika på
Ulrika Mats och Barbro (marcus mormor, mamma) fick jag presentkort på Lottas för en klassisk ansiktsbehandling, spännande!
Marcus fick jag ett armband och en dagcreme från dermalogical, fick ju en ansiktsmask därifrån på julen oxå + middag på city!
Mormor och roger fick jag 200:-
Maria Dan, Melina Mattias och Andreas (faster och kusiner) fick jag 300:-
av min söta lillasyster fick jag 12:- hihi
av fanny fick jag en skitsnygg topp/tunika med paljetter!
Lena & Lennart fick jag en massa underbara dofter till badkaret, rosor, kulor, och ansiktmasker!

jag tror inte jag glömt nått nu?
TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH FÖR ATT NI KOM FÖRBI PÅ MIN FÖDELSEDAG <3
massor med kramar och kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0